«Մանկավարժական մտքի փառատոն»

Դպրոցը դարձնում է դպրոց ուսուցիչը։ Ուսուցիչը դասավանդման առանցքն էամեն ինչ ուսուցչի ձեռքում է և միայն ամենօրյա մշտադիտարկման և ինքնաանդրադարձի արդյունքում ուսուցիչը կդառնա վարպետ, վիրտուոզ   
 Մեր թիմի կողմից փառատոնին առաջադրվեց  հրաշալի նորարար տեխնիկա դասկոնստրուկտորը, որի կիրառումը հնարավորություն կտա ուսուցչին ուսուցման պրոցեսը դարձնել անչափ հետաքրքիր, գործնական, կիրառել այնպիսի մեթոդներ, որ դեռևս չեն փորձել, կրկին ու կրկին մտածել, վերլուծել, նոր լուծումներ առաջարկել և ամենակարևորը՝ խթանել երեխաների հարցասիրությունը՝ հարցեր տալու արվեստ ձևավորելը, ուրույն մտածողությունը, ստեղծարարությունը (ՏՐԻԶ գործիքներ):
   Այս որակներն են, որ հետամուտ են կոմպետենտահեն  ու ժամանակակից դասավանդմանը։
   Հակիրճ դասկոնստրուկտոր նորարար տեխնիկայի մասին՝
Դասի սկիզբկիրառվող հնար՝ «Այոոչ» Ունիվերսալ հնար բոլորի համար
Նոր նյութի բացատրությունկիրառվող հնար՝ «Ֆանտաստիկ հավելում»
Ապրապնդում, հմտությունների մշակում, փորձարկում

  կիրառվող հնար՝ «Մամուլի ասուլիս»
Կրկնությունկիրառվող հնար՝ «Պատահականության բանաձև»
Վերահսկողությունկիրառվող հնար՝ «Լուսացույց»
Տնային աշխատանքկիրառվող հնար․ «Անսովոր ընդհանրություն»
Դասի ավարտկիրառվող հնար՝ «Դերը՝ ‘‘Հոգեբան”»
  Ծավալուն, հսկայական ու նվիրական աշխատանք, որը հնարավոր եղավ իրագործել կրթահամալիրի համախմբված ու գիտակ մանկավարժական թիմի շնորհիվ։ 
   Շնորհակալ ենք այս հրաշք գաղափարը կյանքի կոչելու համարնախագծի ղեկավար, տարրական դպրոցի մեթոդիստ Աննա Առուշանյան, արտ թերապևտ, հոգեբան Աիդա Սահակյան, տարրական դպրոցի մանկավարժներ Թամարա Ավագյան, Գայանե Խոեցյան, Արինա Չաքմազյան, տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Հասմիկ Աբրահամյան և, իհարկե, ցանկացած նախագծի ակտիվ աջակից ու խորհրդատու կրթահամալիրի տնօրեն Մարիա Խախամյան։ 
   Մեր խորին շնորհակալությունն ենք հայտնում փառատոնի կազմակերպիչներին նմանօրինակ հրաշալի նախաձեռնության համար։
   Վստահ ենք, որ այսպիսի  նորարար  մոտեցումները ուսումնական պրոցեսը  դարձնելու են առավել հետաքրքիր, գրավիչ  սպասված ու սիրելի։